Трудове навчання 8 клас


2022-2023 навчальний рік

Усіх вітаю з початком нового навчального року! Нехай будуть підвладні всі шкільні та життєві завдання, а допитливість і захопленість ведуть вас до нових радісних відкриттів. Бажаю цікавих уроків, відмінних оцінок і великих перемог.


Шановні здобувачі!  Навчатися ми з вами будемо в синхронному та асинхронному режимі. Отже, коли я буду викладати завдання на блозі - це буде асинхронний режим. Коли буду вести заняття у зумі - це буде синхронний режим. Отже,  на цьому та наступному тижні будемо навчатися в асинхронному режимі, тобто я буду викладати відеоуроки та  завдання на блозі. Уважно читайте та дивіться матеріал до уроків та виконуйте всі завдання. 

Для того, щоб вам було легше  працювати - завантажте підручник (посилання дивись далі) 

Шкільний підручник 8 клас трудове навчання В.М. Гащак «Генеза» 2016 рік

Онлайн-підручник з трудового навчання для 8 класу
Підручник з трудового навчання у форматі .pdf для 8 класу
ПІДРУЧНИК ДЛЯ РОБОТИ

 (ЗАВАНТАЖИТИ)

https://gdz4you.com/pidruchnyky/8-klas/trudove-navchannya/vm-gashak-geneza-2016-rik-23312/

1 урок 

02.09.2022р.

Правила техніки безпеки

                       Інструкція поводження на уроках праці


Загальні правила для учні
1. Роботу розпочинай після дозволу вчителя.
 
2. Інструмент використовуй за призначенням, не працюй несправним і тупим інструментом.

3. Різальні інструменти повинні зберігатися лише в спеціально обладнаних папках у відведеному

 в класі місці.

4. Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь 

зосередженим.

5. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери

 його.

Інструкції з техніки безпеки 
на уроках трудового навчання

Для зменшення зорової напруги при тонких, кропітких видах роботи потрібно слідкувати за 

освітленням. Якщо заняття проводяться вдень, воно має бути попереду, так як в роботі

 приймають участь обидві руки, а при боковому освітленні від них буде лягати тінь. У зв’язку 

з цим столи краще розташувати паралельно вікнам.

І. Загальні вимоги безпеки : 
1. До занять допускаються учні, які пройшли інструктаж з охорони праці, про безпечні методи роботи . 
2. Кожен учень зобов'язаний знати й точно виконувати правила безпечної праці на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання. 
3. Своєчасно приходити на заняття, займати своє робоче місце, перехід 
учнів на друге робоче місце без дозволу вчителя забороняється. 
4. Коли вчитель звертається до всіх учнів, вони мають припинити роботу й уважно вислухати зауваження, інструктаж.
5. Використовувати навчальний час для виконання завдання і не 
відволікатися розмовами, своєчасно й високоякісно виконувати 
доручену справу.

ІІ. Вимоги безпеки до початку занять : 
1. Ретельно підготувати своє робоче місце до роботи. 
2. Уважно вислухавши вчителя і одержавши завдання на урок, перевірити ще раз справність інвентаря, інструментів особистого 
користування, наявність матеріалів.

ІІІ. Вимоги безпеки під час роботи: 
1. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя. 
2. Не можна працювати несправним і тупим інструментом, 
використовувати інструмент лише за призначенням. 
3. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель. 
4. Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути в школі. 
5. Інструменти та обладнання мають зберігатися в призначеному місці. 
6. Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.

ІV. Вимоги безпеки після закінчення роботи: 
1. Прибрати своє робоче місце : скласти відповідний інвентар, вимити 
пензлі. 
2. Вимити руки з милом і витерти рушником.

Правила користування ножицями і ножем

1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

2. Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

3. Не працюй тупими ножицями і ножем, а також ножицями зі слабким кріпленням.

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.

5. У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

6. Не розмахуй ножицями, ножем, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.

7. Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі, так само як ніж.

Правила користування шилом

1. Проколюй предмет на спеціальній (дерев’яній або гумовій) підкладці.

2. Не розмахуй рукою, в якій тримаєш шило.

3. Під час роботи з шилом не розмовляй.

4. Не проколюй шилом тверді предмети округлої форми (пересохлі каштани, жолуді, горіхові шкаралупи).

5. У процесі проколювання отвору будь уважним.

6. Користуйся тільки справним інструментом – 
ручка повинна бути щільно припасована із 
захисним кільцем.

Правила користування голкою

1. Голку тримай тільки з протягнутою ниткою в гольнику або футлярі.

2. Не вколюй голку в свій одяг.

3. Не бери голку в рот.

4. Запасні голки зберігай у футлярі або гольнику.

5. Не використовуй голку замість булавки.

6. Під час зшивання цупких матеріалів (шкіра, штучне хутро, картон) попередньо в місці зшивання зроби отвори шилом.

7. Під час шиття користуйся наперстком.

Правила користування дротом

1. Не бери дріт в рот.

2. Відрізай потрібний відрізок дроту ножицями або кусачками, не відкушуй зубами.

3. Не грайся дротом, не намотуй його на долоню, пальці.

4. Не розмахуй рукою, в якій тримаєш дріт.

5. Працюй з дротом зосереджено, не відволікайся.

6. При з’єднанні дротом цупких матеріалів або округлих форм, спочатку зроби в них отвори шилом.

2 урок 

09.09.2022р.

Тема уроку: Завдання та планування проектної діяльності. Вибір об’єкта проектування. Сучасні технології виготовлення сталі, чавуну.

Передивитися відео:

https://www.youtube.com/watch?v=WCJSdp6lhZo

Домашнє завдання: опрацювати параграф 1.


3 урок 

16.09.2022р.

Тема уроку: Термічна обробка сталей

Передивитися відео:

https://www.youtube.com/watch?v=dgpNw54dTYw

Передивитися відео:

https://www.youtube.com/watch?v=b9c506CdViE

Домашнє завдання: опрацювати параграф 2., пройти тести на с. 22 підручника. результати записати у зошит.


4 урок 

23.09.2022р.

Тема уроку: Виробництво чавуну, сталі

Передивитися відео:

https://www.youtube.com/watch?v=WCJSdp6lhZo

Домашнє завдання: опрацювати параграф 2, відповісти на запитання 1- 5 - письмово у зошиті

УВАГА!!!
УСІ ВИКОНАНІ ПИСЬМОВІ  ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 

nhys4zy


5 урок 

29.09.2022р.

Тема уроку:  Термічна обробка сталей

https://www.youtube.com/watch?v=dgpNw54dTYw

https://www.youtube.com/watch?v=HUbG0RuXmW8


6 урок 

07.10.2022р.

Тема уроку: Переробка металів в Україні. Кольорова металургія.

https://www.youtube.com/watch?v=J3PTgdjAODQ

https://www.youtube.com/watch?v=vu_zpvL4Ud0


7 урок 

14.10.2022р.

Тема уроку:  Обробка металів тиском. 

Загальні відомості про ливарне майстерство.

https://www.youtube.com/watch?v=b9c506CdViE&t=35s


8 урок 

21.10.2022р.

Тематичне оцінювання з теми "Основи матеріалознавства"

Пройти тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6241997

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2833118


УВАГА!!!
УСІ ВИКОНАНІ ПИСЬМОВІ  ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 

nhys4zy


11.11.2022р. 

Тема уроку:  Що таке біоніка?

переглянути відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=NSMsT8amkQ4

Домашнє завдання: пройти тести за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2637726



18.11.2022р. 

Тема уроку: Технологіі - це життя???

переглянути відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=v-jzszLUXeM

Домашнє завдання: пройти тести за посиланням: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5604465


02.12.2022р

       Тема уроку: Виготовлення вічної свічі.

Передивитися відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aiE3dBupWTk

Передивитися відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lyy0AV078BA

Світлодіод можна придбати у Бердянську на "залізничному ринку", ролет № 53

За можливістю виготовити "вічну свічку". Фото надіслати мені на вайбер або телеграм


Урок  09.12.2022р.

       Тема уроку: Виготовлення новорічної іграшки

    У цьому місяці будемо працювати над виготовленням новорічної іграшки або прикраси. 

    У нас залишилося 2 уроки. Отже, чекаю від Вас новорічну прикрасу, виконану на рівні 8 класу!!!! Ідеі з виготовлення приклас наадаю нижче. Якщо у вас є свої варіанти, будь ласка!  Тільки нагадую, поробки повнні бути виконані на рівні 8 класу.

    Можна виготовити, використовуючи старі речі.

Передивитися зразки виробів за посиланням: https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enUA932UA932&sxsrf=ALiCzsavEfbHTApmGbfh7SQefybrziTkiw:1670407327515&source=univ&tbm=isch&q=%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B5+%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F+%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BC+%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B0%D0%BC+%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0+%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0&fir=_QW_449cF43bNM%252CK8kY-wm3T8x0SM%252C_%253Bwp-72oXpyio3hM%252CK8kY-wm3T8x0SM%252C_%253BbwsKHauISdqGRM%252Ca_RXQTkrQzpHpM%252C_%253BfjLYkfywM7FooM%252CSwadJQPOFmHCjM%252C_%253BvQ0e8ApBr3AHzM%252CK8kY-wm3T8x0SM%252C_%253BMiibDpG9I8AaWM%252CS3Jte6WpHf-fXM%252C_%253B3zvfYKBBDziuIM%252CK8kY-wm3T8x0SM%252C_%253BmNqfiEWP58ikFM%252CK8kY-wm3T8x0SM%252C_%253BbD2d4LkgzNSFKM%252CE9DKYgt_ExPA3M%252C_%253B3fKFUkln-uLqJM%252CWjNU7H-d3HasNM%252C_&usg=AI4_-kTZbBHjnuelaHvr_9qcHQFtjakkLQ&sa=X&ved=2ahUKEwjx1YuboOf7AhXJE1kFHWklD0UQ7Al6BAgIEFQ&biw=1366&bih=657&dpr=1

Можна виготовити будь-яку іграшку або прикрасу будь-яку!

Посилання: https://www.google.com/search?q=%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8+%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%97%D0%BC%D0%B8+%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8&tbm=isch&ved=2ahUKEwi8uqKgo-f7AhXHo3IEHQ5eBUoQ2-cCegQIABAA&oq=%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8&gs_lcp=CgNpbWcQARgCMgQIIxAnMgQIIxAnMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYMgcIABCABBAYUABYAGCvI2gAcAB4AIAB6QGIAekBkgEDMi0xmAEAqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=z2eQY_yWKcfHytMPjryV0AQ&bih=657&biw=1366&rlz=1C1GCEA_enUA932UA932

Сфотографувати та надіслати мені на вайбер або телеграм, або прислати на класрум!!!


ІІ СЕМЕСТР 2022-2023 н.р.

   03.02.2023р.

Шановні учні ! Починаємо з Вами заняття в другому семестрі. сподіваюся на Вашу плідну та сумлінну працю,  бо результатом буде Ваша річна оцінка.  Не забуваємо, вчасно виконуємо домашні завдання та надсилаємо до класруму. 

УСІ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 

https://classroom.google.com/c/NTI4MDAxNDIwOTg0?hl=ru&cjc=2if56h6

Як завжди, на початку другого семестру перший урок присвячений  правилам техніки безпеки. 

               Інструкція поводження на уроках праці


Загальні правила для учнів
1. Роботу розпочинай після дозволу вчителя.
 
2. Інструмент використовуй за призначенням, не працюй несправним і тупим інструментом.

3. Різальні інструменти повинні зберігатися лише в спеціально обладнаних папках у відведеному в класі місці.

4. Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим.

5. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.

Інструкції з техніки безпеки 
на уроках трудового навчання

Для зменшення зорової напруги при тонких, кропітких видах роботи потрібно слідкувати за освітленням. Якщо заняття проводяться вдень, воно має бути попереду, так як в роботі приймають участь обидві руки, а при боковому освітленні від них буде лягати тінь. У зв’язку з цим столи краще розташувати паралельно вікнам.

І. Загальні вимоги безпеки : 
1. До занять допускаються учні, які пройшли інструктаж з охорони праці, про безпечні методи роботи . 
2. Кожен учень зобов'язаний знати й точно виконувати правила безпечної праці на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання. 
3. Своєчасно приходити на заняття, займати своє робоче місце, перехід 
учнів на друге робоче місце без дозволу вчителя забороняється. 
4. Коли вчитель звертається до всіх учнів, вони мають припинити роботу й уважно вислухати зауваження, інструктаж.
5. Використовувати навчальний час для виконання завдання і не 
відволікатися розмовами, своєчасно й високоякісно виконувати 
доручену справу.

ІІ. Вимоги безпеки до початку занять : 
1. Ретельно підготувати своє робоче місце до роботи. 
2. Уважно вислухавши вчителя і одержавши завдання на урок, перевірити ще раз справність інвентаря, інструментів особистого 
користування, наявність матеріалів.

ІІІ. Вимоги безпеки під час роботи: 
1. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя. 
2. Не можна працювати несправним і тупим інструментом, 
використовувати інструмент лише за призначенням. 
3. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель. 
4. Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути в школі. 
5. Інструменти та обладнання мають зберігатися в призначеному місці. 
6. Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.

ІV. Вимоги безпеки після закінчення роботи: 
1. Прибрати своє робоче місце : скласти відповідний інвентар, вимити 
пензлі. 
2. Вимити руки з милом і витерти рушником.

Правила користування ножицями і ножем

1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

2. Клади ножиці чи ніж так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

3. Не працюй тупими ножицями і ножем, а також ножицями зі слабким кріпленням.

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.

5. У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

6. Не розмахуй ножицями, ножем, під час різання не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.

7. Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі, так само як ніж.

Правила користування шилом

1. Проколюй предмет на спеціальній (дерев’яній або гумовій) підкладці.

2. Не розмахуй рукою, в якій тримаєш шило.

3. Під час роботи з шилом не розмовляй.

4. Не проколюй шилом тверді предмети округлої форми (пересохлі каштани, жолуді, горіхові шкаралупи).

5. У процесі проколювання отвору будь уважним.

6. Користуйся тільки справним інструментом – 
ручка повинна бути щільно припасована із 
захисним кільцем.

Правила користування голкою

1. Голку тримай тільки з протягнутою ниткою в гольнику або футлярі.

2. Не вколюй голку в свій одяг.

3. Не бери голку в рот.

4. Запасні голки зберігай у футлярі або гольнику.

5. Не використовуй голку замість булавки.

6. Під час зшивання цупких матеріалів (шкіра, штучне хутро, картон) попередньо в місці зшивання зроби отвори шилом.

7. Під час шиття користуйся наперстком.

Правила користування дротом

1. Не бери дріт в рот.

2. Відрізай потрібний відрізок дроту ножицями або кусачками, не відкушуй зубами.

3. Не грайся дротом, не намотуй його на долоню, пальці.

4. Не розмахуй рукою, в якій тримаєш дріт.

5. Працюй з дротом зосереджено, не відволікайся.

6. При з’єднанні дротом цупких матеріалів або округлих форм, спочатку зроби в них отвори шилом.

Домашнє завдання: вивчити правила техніки безпеки, дописати у зошиті  5 правил


10.10.2023р.

ПОРОБКИ ДО ДНЯ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА

Переглянути фото та відео поробок: https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enUA932UA932&sxsrf=AJOqlzUn71Txis0Kvh9ziDV9fBMF05TAVw:1675929689646&q=%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8+%D0%B4%D0%BE+%D0%B4%D0%BD%D1%8F+%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%96%D0%BC%D0%B8+%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8&tbm=isch&source=univ&fir=E7F6iIwY20Q_ZM%252CumL_R91RqnMzBM%252C_%253BDo0PwxdpBJ8TuM%252C1qUxp-7vi0ODrM%252C_%253B0tm_j1Zdwfj78M%252CumL_R91RqnMzBM%252C_%253BD5wUH62GDP-7-M%252Cd5qBT9cvkjqywM%252C_%253BNNRYN7ssAOTWKM%252CTDZt7MWkE9_2oM%252C_%253B9zBcKPNzc9gqsM%252CRsK2ksliE3srSM%252C_%253BhPTG1kNn2ZzZ2M%252CtTpdZdU16gvWYM%252C_%253B_rzbw-mS2UwUoM%252CU1W6eTn7UfmALM%252C_%253Bz-iKUKmBmBd1LM%252CUkGoY2ia40xw9M%252C_%253BRgeRhUOaNK-htM%252CBpqe24oj_LLv0M%252C_%253BqbpycCPI6BEREM%252CU1W6eTn7UfmALM%252C_%253Bb3_TbBG3ROvoTM%252CkWfV2A79GnBRMM%252C_%253BuwwtzGOu_9YLuM%252ChrLq_1KEfNNDGM%252C_%253Ba12SoOG6mROAVM%252Cw5kSToQSyRGd1M%252C_%253BAmOHAz2baH3RhM%252CqnanV8_XHmjdnM%252C_&usg=AI4_-kQYUXh-2kdSHESF6oeNPA-120vtew&sa=X&ved=2ahUKEwiZocfO_If9AhVwiIsKHd11BJMQjJkEegQICBAC&biw=1366&bih=657&dpr=1#imgrc=HGH9YK4V4t2syM&imgdii=Raj90pOBnBa27M

Обрати поробку, яку хочете зробити. Поробка повинна бути об'є ною.

Виготовити поробку або реферат на тему "Історія свята Святого Валентина"

Надіслати фото поробки або реферат на класрум :

nhys4zy

                                                             

                                                                    24.02.2023р.

КРЕСЛЕННЯ ОСНОВНОЇ РАМКИ


КРЕСЛЕННЯ ОСНОВНОГО НАДПИСУ

https://www.youtube.com/watch?v=85O7lT8p5X4


Креслення мають відповідне оформлення у вигляді рамки та основного напису. В основний напис записують відомості про виріб та виконавця роботи.

3. Закріплення знань.

  • Як визначити розмір формату, знаючи ромір формату А4 - 210х297 мм?

  • Навіщо оформлюють креслення?


4. Практична робота.

Завдання на картках.


5. Підведення підсумку заняття.

    1. Аналіз помилок. Оцінювання роботи учнів.

    2. Домашнє завдання:

Оформити аркуш формату А4 та нанести зображення ліній


Урок 24.03.2023р.

КРЕСЛЕННЯ ПЛАСКОЇ ДЕТАЛІ

Креслення плоских предметів

Зображення плоских предметів

Багато предметів мають незначну товщину (висоту), яка у багато разів менша за їх довжину і ширину. Такі предмети називають плоскими — це різні пластини, прокладки, підкладки, кутники тощо. Найчастіше їх виготовляють з листових матеріалів: картону, жерсті, фанери та інших.

Креслення плоского предмета (рис. 31) містить одне зображення, яке являє собою фронтальну проекцію (згадайте, чому її так називають). Воно дає повне уявлення про форму зображеного предмета та його частин. Товщину плоского предмета на кресленні вказують умовним позначенням. Для цього застосовують літеру s, котру пишуть перед числовим значенням товщини. Умовне позначення наносять на поличку лінії-виноски (рис. 31, б).

Рис. 31. Зображення плоского предмета: а — загальний вигляд; б — креслення

ЗАВДАННЯ:

НА ПІДГОТОВЛЕНОМУ АРКУШІ З РАМКОЮ ТА ОСНОВНИМ НАДПИСОМ  НАКРЕСЛИТИ ДЕТАЛЬ (б). МОЖНА КРЕСЛИТИ БЕЗ ОТВІРУ





2021-2022 навчальний рік


 23.11.2020р.

8-А, 8-Б КЛАСИ

Повторити тему  "Креслення", "Ескізи"

Пройти тест

Дистанційне навчання 

11.01.2021р. - 24.01.2021р.

 Урок 11.01.2021р.

Тема уроку: "Відомості про сучасне електрифіковане знаряддя для обробки металу"

ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ № 292

під час виконання електромонтажних робіт

1. Загальні положення.

1.1. До роботи в навчальній майстерні з виконання електромонтажних робіт допускаються особи, що пройшли медичний огляд, відповідне навчання, інструктажі на робочому місці про безпечні методи роботи та з охорони праці.

1.12. Можливі небезпечні випадки під час роботи:

·        поранення ніг інструментом, що впав;

·        ураження електричним струмом через відсутність занулення, заземлення, у випадку несправності електромережі;

·        поранення внаслідок неправильного поводження з інструментом.

1.3. Щоб запобігти травмуванню і виникненню травмонебезпечних ситуацій, слід дотримуватися таких вимог:

·        працювати на справному устаткуванні, справним інструментом;

·        виявивши несправність, повідомити безпосередньо керівника, вчителя;

·        дотримуватися технологічної дисципліни, порядку на робочому місці;

·        дбайливо ставитися до устаткування, інструменту, матеріалів;

·        не користуватися відкратим вогнем;

·        дотримуватися вимог особистої гігієни.

1.4.   Виконувати тільки роботу, доручену вчителем.

2. Вимоги безпеки до початку роботи.

2.1. Ознайомитися з плакатами, знаками безпеки, правилами безпечної праці учнів з електромонтажу, наявними в майстерні. Вивчити правила безпечної праці, перш ніж розпочати виконання практичної роботи.

2.2. Перевірити, чи не торкаються електропроводи металу.

2.3. Одягти спецодяг.

2.4. Ретельно підготувати своє робоче місце до безпечної роботи:

·        переконатися у справності інструменту;

·        перевірити справність заземлення верстака.

2.5. На верстаку (робочому місці) не повинно бути нічого зайвого.

2.6. Не приступати до виконання завдання, якщо щось незрозуміло.

2.7. Про помічені недоліки, несправності повідомити вчителя.

3. Вимоги безпеки під час виконання робіт.

3.1. Подавати електричний струм до робочих місць тільки пересвідчившись у правильному змонтованому колі за схемою.

3.2. Працювати тільки з током низької напруги (12, 24, 36 В), пам'ятаючи про те, що безпечною для людини є напруга 12В.

3.3. Не торкатися неізольованих проводів і контактів, що перебувають під напругою вище ніж 20 В. Не перевіряти наявність напруги на виводах пальцями.

3.4. Не робити будь-яких перемикань у контактній схемі, коли вона перебуває під напругою. Не ремонтувати і не чистити прилади й арматуру електричного освітлення, увімкнені до електричної мережі.

3.5. Під час роботи ножем, шилом або іншими гострими інструментами бути особливо уважними й обережними, щоб не поранити собі руки.

3.6. Не розбирати електричну схему, не вимкнувши вилку з розетки, і не залишати оголені кінці дроту під електричною напругою.

3.7. Користуючись електричним паяльником та іншими електроприладами, не торкатися труб, батарей опалення та інших металевих частин.

3.8. Працюючи з інструментом під напругою, використовувати гумові килимки в приміщеннях, де земляна або цементна підлога.

3.9. Не залишати без нагляду ввімкнені в мережу електричні нагрівальні прилади.

3.10. Складаючи схеми, уникати перехрещення і скручування проводів. Прилади керування й вимірювання розміщувати на столах, верстаках так, щоб до них був зручний доступ і не треба було перегинатися через рухомі частини машин та розподільні щити.

3.11. Стежити за тим, щоб рухомі частини оберталися в тому напрямку, який позначено на їх корпусі стрілкою.

3.12. Стежити за тим, щоб швидкість обертання не була більшою за номінальну, позначену у паспорті.

4. Вимоги безпеки після закінчення роботи.

4.1. Після роботи негайно вимкнути всі рубильники і вимикачі, що подають струм на робочі столи учнів.

4.2. Електроарматуру, проводи, шнури перевірити, здати черговому або

вчителю.

4.3. Перевірити стан інструментів і покласти їх на місце, визначене вчителем.

4.4. Прибрати робоче місце.

4.5. Зняти спецодяг, вимити руки і вмитися з милом.

4.7. З майстерні виходити з дозволу вчителя.

5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях.

5.1. У випадку, якщо під час роботи виникне якесь пошкодження (з'явиться специфічний запах диму, розжаряться провідники реостату або когось уразить струмом), негайно вимкнути рубильник, вимикач або витягнути штепсельну вилку на щитку.

5.2. У випадку травмування, виникнення пожежі негайно повідомити вчителя. Надати першу допомогу потерпілому і вжити заходів з надання йому медичної допомоги.

 Домашнє завдання:  У зошиті законспектувати основні  правила з техніки безпеки

                                                                    

















Урок 18.01.2021р.

                                          Тема уроку: "Сучасні методи обробки металу"

                                                                        Переглянути

Домашнє завдання: опрацювати параграф 13. Виконати проект "Опис роботи одного з електричного пристрою для обробки металу"


                                                                КВІТЕНЬ 2021 РОКУ

Урок 12.04.2021 року

8-А, 8-Б класи

Тема : Види ландшафтного дизайну.

Переглянути

Домашнє завдання на 19.04.2021 року: Виконати проект на тему : Опис одного зі стилей ландшафтного дизайну". 

Роботу виконувати на альбомних аркушах. Можна в рукописному або печатному варіанті. Можна використовувати фото. Виконаний проект надсилати мені на вайбер: 0957731325, або на класрум:https://classroom.google.com/c/MzE2MDQzMDQ2MzEw?hl=ru&cjc=qbmihi4

Ознайомитися:

Правила техніки безпеки під час роботи з садовим інвентарем 

1. Виконувати тільки ті види робіт, які доручає вчитель. 

2. Використовувати взуття залежно від виду виконуваних  робіт, працювати обов'язково взутому. 3. Переносити загострені сільськогосподарські знаряддя (лопати, граблі, вила) у вертикальному положенні так, щоб їх робоча частина бу-ла спрямована вниз: це запобігає травмуванню ваших товаришів. 

4. Ґрунт необхідно розпушувати лопатою, ручним культиватором, мотикою або граблями, але не руками. 

5. Дотримуватися визначеного вчителем ритму роботи. 

6. Перекопуючи ґрунт лопатою, працювати по черзі з правої або лівої ноги (по 5 хв). Це запобігає викривленню постави. 

7. Щоб запобігти перевтомі, робити під час роботи 10-хвилинні перерви через кожні 20 або 30 хв за вказівкою вчителя. 

8. Працюючи лопатою, стежити за тим, щоб вона не травмувала ноги. Не перевантажуйте лопату землею: навантажуйте її не більше ніж на 1/3 штика. Під час роботи граблями, вилами не спрямовуйте їх робочу частину на тих, хто перебуває поблизу.

 9. Під час прополювання працюйте обов'язково в рукавицях. 

10. Переносячи землю або добрива на носилках, не перевантажуйте їх. Дотримуйтеся норм перенесення вантажів, зазначених учителем. 

11. Переносячи вантажі, рівномірно навантажуйте обидві руки. 

12. Не залишайте в траві лопати, зворушувачі, мотики, маркери інші інструменти та, знаряддя з ріжучими та колючими частинами – це може призвести до травмування

Урок 19.04.2021 року

8-А, 8-Б класи

Тема :  Український стиль в ландшафтному дизайні та предметному середовищі

Переглянути

Домашнє завдання: хто не зробив!!!!! Виконати проект на тему : Опис одного зі стилей ландшафтного дизайну". 

Роботу виконувати на альбомних аркушах. Можна в рукописному або печатному варіанті. Можна використовувати фото. Виконаний проект надсилати мені на вайбер: 0957731325, або на класрум:https://classroom.google.com/c/MzE2MDQzMDQ2MzEw?hl=ru&cjc=qbmihi4

Пройти тест


Урок 26.04.2021 року

8-А, 8-Б класи

Тема :   Значення рослин в українському стилі. Лікарські рослини. Іх властивості.

Домашнє завдання: 1. доробити усі невиконані домашні завдання!!!!!

2. Виконати детальний опис трьох лікарських рослин. 


Немає коментарів:

Дописати коментар