Географія 6 клас

                            

                                                   2023-2024 навчальний рік 

                            ГЕОГРАФІЯ НУШ

Усіх вітаю з початком нового навчального року! Нехай будуть підвладні всі шкільні та життєві завдання, а допитливість і захопленість ведуть вас до нових радісних відкриттів. Бажаю цікавих уроків, відмінних оцінок і великих перемог.


Для того, щоб вам було легше  працювати - завантажте підручник (посилання дивись далі) 

ПІДРУЧНИК ДЛЯ РОБОТИ

 (ЗАВАНТАЖИТИ)

https://svarog.cx/product/geografiya-povtorne-vydannya-6-klas-2023-gilberg-t-g/

Географія: підручник для 6-го класу

Heohrafiia 6 klas Hilberh 2023

Автор: Гільберг , Довгань , Совенко

Видавництво: "Генеза", 2023

Предмет: Географія

Клас: 6 клас








УРОК 1

5.09.2023р.

Тема уроку: Вступ. Чому необхідно вивчати географію?


Хід уроку:

1. Підписати зошити

2. Опрацювати §1

Мал. 1. Географічні науки


Мал. 2. Завдання географії

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 1.


УРОК 2

5.09.2023р.

Тема уроку: Що допомогає вивчати Землю?

Мал. 1. Сучасні прилади


Мал. 2. Методи географічних досліджень

Мал. 4. Джерела географічної інформації

Домашнє завдання: опрацювати параграф 2, відповісти усно на запитання:

 1. Які методи використовуються в географічних дослідженнях? Відповідь проілюструйте прикладами.

2. Подискутуйте: «Що й навіщо вивчати сучасним географам, коли на Землі вже “все відкрито”?»


УРОК 3

13.09.2023р.

Тема уроку: Яка форма й розміри Землі?

Опрацювати параграф 4

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=amlN2MAubjY

Мал. 2. Форма і розміри Землі

Домашнє завдання: опрацювати параграф 4. 

Виписати у зошит й вивчити основні поняття:

Глобус, геоід, полюси, екватор, паралелі, меридіани

УРОК 4

13.09.2023р.

Тема уроку: Які рухи здійснює наша планета?

Опрацювати параграф 5

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=C9zRnRhPEpI&t=323s

Maл. 3. Рух Землі навколо Сонця


Мал. 4. Північний і Південний тропіки

Домашнє завдання: опрацювати параграф 5, мал. 3 - виконати у зошиті, знати основні дати зимового та літнього сонцестояння, весняного та осіннього рівнодення, завдання 2,3, 4 - письмово у зошиті.


УРОК 5 - 6

20.09.2023р.

Тема уроку: Які бувають глобуси? Що і як зображено на глобусі? Зображення Землі на карті. Які є способи зображення Землі.

Опрацювати параграф 6 (с. 27-28), параграф 7

Переглянути відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=7fI-BPP_xOU

Азимут - це кут між напрямком на північ і напрямком на заданий предмет. Він визначається в градусах.

Відлік азимута ведеться за компасом від напрямку на північ праворуч, за ходом годинникової стрілки. Наприклад, якщо предмет розташований на сході, то його азимут становитиме 90°, якщо на півдні, то 180°, на заході - 270°, на півночі - 0 або 360°.

Використовуючи малюнок 4, спробуйте за допомогою компаса визначити основні сторони горизонту. Як вони називаються? Визначте азимуту на предмети, що зображені на малюнку.

Мал. 4. Компас

План місцевості - це зображення невеликої ділянки Землі, виконане за допомогою умовних знаків у зменшеному вигляді. Плани місцевості зображають місцевість зверху. Як і на карті, на плані для зображення місцевості використовують умовні знаки. Щоб вони були зрозумілими, їх малюють схожими на справжні предмети.

Мал. 5. План місцевості

Домашнє завдання: опрацювати параграфи 6 (с.27-28). Які ви знаєте способи зображення Землі? Які з них, на вашу думку, є найбільш практичними? Чому? 2. Що спільного та відмінного між планом і географічною картою? 3. Які переваги зображення земної поверхні на космічних знімках? 5. Група туристів і туристок вирушила на екскурсію. Спочатку вони пройшли 3 км на захід до першого туристичного об’єкта. Далі повернули на південь і через 3 км вийшли до другого об’єкта. До третього об’єкта вони повернули на схід і рухалися також 3 км. У який бік їм потрібно повернути, щоб потрапити в початкову точку? - письмово у зошиті


Тема уроку: Які бувають масштаби? 

Опрацювати параграф 8

Переглянути відеоурок :   https://www.youtube.com/watch?v=_UsMcWhrFHs

Мал. 1. Види масштабу

Переведіть числовий масштаб в іменований: 1 : 500 000; 1 : 1000 000.

3. Переведіть іменований масштаб у числовий: в 1 см - 4 км; в 1 см - 250 м.

4. Відстань між пунктами А і Б пішохід долає за 1,5 години. Визначте відстань між цими пунктами, якщо відомо, що швидкість руху пішохода - 4 км/год.

5. Порівняйте масштаби 1 : 1 000 000 і 1 : 500 000. Який з них буде більшим? Чому?

Домашнє завдання: Для чого потрібен масштаб? Які є види масштабу?

2. Що показує числовий масштаб?

3. Як перевести числовий масштаб в іменований?

4. Які переваги лінійного масштабу? Де його можна використати?


УРОК 7 - 8

27.09.2023р.

Тема уроку: Яку інформацію можна отримати з картографічних джерел?

Опрацювати параграф 9

Переглянути відеоурок :   https://www.youtube.com/watch?v=yJRkD6qpLSk

Карти можна класифікувати за масштабом (мал. 1). Що дрібніший масштаб карти, то більш узагальненим буде зображення.

Мал. 1. Види карт за масштабом

Домашнє завдання: 1. Як класифікуються карти за масштабом?

2. Пригадайте, які карти належать до загальногеографічних, а які - до тематичних.

3. Чому зручно користуватися атласом?

Виконати письмово у зошиті


Тема уроку: Як легенда карти допомогає нам отримати інформацію?

Опрацювати параграф 10

Переглянути відеоурок :   https://www.youtube.com/watch?v=2W3BzOIhaIs

Легенда карти - це зображення і пояснення всіх умовних знаків, використаних на карті або плані.

Домашнє завдання: 

1. Що означає вислів «читати карту»?

2. Які об’єкти на карті позначають різними кольорами?

3. Яке практичне значення карт?

Завдання виконати письмово у зошиті


УРОК 9 - 10

03.10.2023р.

Тема уроку: Урок-узагальнення з теми: "Глобус - модель Землі" та "Зображення Землі на карті"

Домашнє завдання: виконати завдання на с. 50 - письмово у зошиті, вміти усно відповісти на ці запитання


УРОКИ  11 - 12

11.10.2023р.

Тема уроку: Яку будову має Земля та літосфера?

Опрацювати параграф 12

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=NQS9V9s9o-g


Мал. 2. Будова земної кори

Літосфера - це тверда оболонка Землі, яка охоплює земну кору та верхню частину мантії.

Земна кора - це зовнішній твердий шар Землі, що має товщину від 5 км під океанами й до 70 км під материками.

Астеносфера - середня частина верхньої мантії Землі

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 12, мал. 2, 4 виконати у зошиті, завдання після параграфу 1,3,4 - письмово у зошиті


Тема уроку: Чому рухаються літосферні плити?

Опрацювати параграф 13

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=Dpx5a-07bog

  • Літосфера та земна кора - синоніми.
  • Земна кора - частина літосфери.
  • Літосфера - частина земної кори.
Літосферні плити - великі частини літосфери, що обмежені глибинними розломами й перебувають у постійному русі.

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 13,виписати у зошит 7 основних літосферних пліт,  завдання після параграфу 1,3,4 - письмово у зошиті


Тема уроку: Чому відбуваються землетруси та виверження вулканів?

Опрацювати параграф 14

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=eH15xOU09QI

Мал. 4. Будова вулкана

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 14,мал. 4 - виконати у зошиті,  завдання після параграфу 1,3,  - письмово у зошиті


УРОКИ  13 - 14

17.10.2023р.

Тема уроку: Які зовнішні процеси на Землі формують рельєф?

Опрацювати параграф 15

Переглянути відеоурок :  


Мал. 1. Зовнішні процеси

Мал. 2. Види вивітрювання

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 15, мал. 2 - виконати у зошиті,  завдання після параграфу 1,2 3,  - письмово у зошиті.


Тема уроку: Як визначають висоту точек місцевості?

Опрацювати параграф 16

Переглянути відеоурок :  

Абсолютна висота - це перевищення точки земної поверхні над рівнем моря, позначається на картах у метрах.

Відносна висота - це перевищення однієї точки земної поверхні над іншою, обраховане по вертикалі.

Горизонталі - це лінії на плані або карті, що з’єднують точки земної поверхні з однаковою абсолютною висотою 

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 16, відповісти на запитання - усно

Розгляньте на картах атласу шкалу висот і глибин та дайте відповіді на запитання:

1. Який колір використовують для позначення низовин (висотою від 0 до 200 м)?

2. Як змінюється колір відображення при зменшенні абсолютної висоти низовини?

3. Чи відрізняються кольори відображення височини і плоскогір’я?

4. За яким принципом ця шкала побудована для гір та океанів?

5. Як змінюється колір в океані з глибиною?

6. З якою метою застосовують шкалу висот і глибин на навчальних картах?

Використовуючи фізичну карту півкуль шкільного атласу, за шкалою висот і глибин визначте найвищі гори планети й найглибші місця в океані.


УРОКИ  15 - 16

01.11.2023р.

Тема уроку: Яким буває рельєф суходолу і дна океану?

Опрацювати параграф 18

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=17E6nbVarMk

Мал. 3. Утворення гір


Мал. 4. Розподіл опадів


Мал. 5. Дно океану

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 18. Розгляньте малюнок 4, виконати його у зошиті й зробіть висновок, як гори впливають на розподіл опадів - запишіть у зошиті, Розгляньте малюнок 5, виконати його у зошиті й складіть розповідь на тему «Подорож океанічним дном» - запишіть у зошиті. 


УРОКИ  17 - 18

08.11.2023р.

Тема уроку: Урок-практикум. Як працювати з фізичними картами

Опрацювати параграф 19


Тема уроку: Чим мінерали відрізняються від гірських порід?

Опрацювати параграф 20

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=q6ydxltWKuw

Мал. 2. Групи гірських порід за походженням

Мал. 3. Групи осадових порід

Тема уроку: Як використовують користі копалини?

Опрацювати параграф 21

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=q6ydxltWKuw

КОРИСНІ КОПАЛИНИ

Мал. 1. Класифікація корисних копалин

Антропогенний рельєф - це рельєф, створений у результаті господарської діяльності людини.

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 20. 

1. Назвіть магматичні гірські породи в запропонованому списку: Граніт, пісок, лабрадорит, глина, вапняк, крейда, гіпс, туф, вугілля, базальт, мармур, кам’яна сіль. Запишіть у зошиті.

2. Які групи гірських порід формуються виключно під впливом внутрішніх (ендогенних) процесів? А у формуванні яких гірських порід переважну роль відіграють зовнішні (екзогенні) процеси?

3. Чому в надрах Землі можливі зміни гірських порід унаслідок високої температури?

Опрацювати параграф 21. Відповісти на запитання - письмово у зошиті. запишіть пояснення!!!!!!!

Чи може людська діяльність змінювати форму земної поверхні? Як? Поясніть.

Яку загрозу навколишньому середовищу може нести спорудження кар’єрів?

Як можна щонайдовше зберегти на нашій планеті корисні копалини?

Що буде, якщо вони зникнуть? Чи можна знайти їм заміну?

Які природні корисні копалини використовують для будівництва житла?


УРОКИ  19 - 20

15.11.2023р.

Тема уроку: Атмосфера. Яку будову має атмосфера?

Опрацювати параграф 22

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=CETBtb7kRYA


Мал. 6. Забруднення повітря


Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 22. Виконати письмово завдання у зошиті:

1. Назвіть особливості Землі, які дають організмам можливість існувати на ній. Який шар атмосфери є дуже важливим для всього живого?

2. Як змінюється щільність атмосферного повітря з висотою?

3. Зважаючи на актуальність і потреби людського розвитку, спрогнозуйте напрями досліджень атмосфери в майбутньому.

4. мал. 6 намалювати у зошиті.

5. Що можете зробити ви, щоб зменшити забруднення повітря? Назвіть три найважливіші, на вашу думку, заходи. 


УРОКИ  21 - 22

22.11.2023р.

Тема уроку: Як нагрівається атмосферне повітря?

Опрацювати параграф 23

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=06X_-dTJxqw

Мал. 1. Розподіл сонячної енергії



Мал. 2. Нагрівання повітря

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 23. Виконати письмово завдання у зошиті:

1. Поясніть, від чого залежить температура атмосферного повітря Землі.

2. Що таке середньодобова, середньомісячна, середньорічна температури? Як їх визначають?

3. З якою метою проводяться спостереження за температурою?

4. Що називають підстильною поверхнею? Як її властивості впливають на нагрівання атмосферного повітря?

5. Поясніть, чому температура повітря знижується з висотою.

Тема уроку: Чому змінюється атмосферний тиск?

Опрацювати параграф 24

Переглянути відеоурок :  https://www.youtube.com/watch?v=8lGW9AoquAU

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 24. Виконати письмово завдання  2, 3  у зошиті

2. Чому на шкалі побутового барометра-анероїда низький тиск відповідає дощу та шторму, а високий - ясній та сухій погоді?

3. Яка висота гори, якщо біля підніжжя атмосферний тиск становить 750 мм рт. ст., а на вершині - 715 мм рт. ст.?


УРОКИ  23 - 24

29.11.2023р.

Тема уроку: практична робота з розв'язання задач

Опрацювати параграф 25

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=tmzMn3a0Q0M

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 25. Виконати письмово задачі  1, 5,6  у зошиті

1. Визначте температуру повітря на вершині г. Говерла, якщо біля її підніжжя (абсолютна висота - 800 м) вона становить + 18 °С.

5. Визначте, якої температури слід чекати альпіністкам при підйомі на гору Еверест на висоті 2000 м, 6000 м та на вершині, якщо біля підніжжя гори в цей час вона становить +4 °С.

6. Визначте атмосферний тиск на вершині гори Говерла (2061 м), якщо на висоті 183 м він у цей час становить 720 мм рт. ст.

                                                                    30.11.2023р.

Тема уроку: Як утворюється вітер та його значення?

Опрацювати параграф 25

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=-Qgz8ifoBR4

Мал. 1. Утворення вітру

Мал. 4. Види вітрів

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 26. Виконати письмово завдання   2,3  у зошиті

 2. Підготуйте презентацію (повідомлення, замітку) «Як людина використовує вітер».

3. Відпочивальники, прогулюючись узбережжям Чорного моря, помітили, що вітер дме з суходолу на море. З’ясуйте, який це був час доби. Яку назву має цей вітер?


УРОКИ  25 - 26

06.12.2023р.

Тема уроку: Як вода потрапляє в атмосферу?

Опрацювати параграф 27

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=4eFSjs9zSxI

Мал. 3. Схема утворення хмар


Мал. 5. Види хмар

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 27. Виконати письмово завдання   1,2,3  у зошиті

 Тема уроку: Хто живе у хмарах?

Опрацювати параграф 29

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=aRXiv0l0X2M

Мал. 1. Схема утворення опадів

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 29. Виконати письмово завдання   1,2,3,4,5  у зошиті

1. Назвіть причини утворення опадів.

2. Чи завжди опади випадають із хмар?

3. Назвіть види опадів, які найчастіше бувають у вашій місцевості. Розкажіть про їх виникнення.

4. Як і для чого вимірюють кількість опадів?

5. Назвіть закономірності поширення опадів на земній кулі.


УРОКИ  27 - 28

13.12.2023р.

Тема уроку: Як розподіляється тепло на поверхні Землі?

Опрацювати параграф 31

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=qcFDAmJT3E4

Мал. 1. Межі теплових поясів

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 31. Виконати письмово завдання   1,3  у зошиті, мал. 1 -виконати у зошиті.

 Тема уроку: Кліматичні пояси

Опрацювати параграф 32

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=F0AYE8X-L_A

Мал. 3. Картосхема кліматичних поясів

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 32, виконати мал. 1 у зошиті, знати основні й перехідні кліматичні пояси


УРОКИ  29 - 30

20.12.2023р.

Тема уроку: Які атмосферні явища є несприятливими?

Опрацювати параграф 34

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=8QXrOThKevI

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 34.

Тема уроку: Який взаємозв'язок між людиною та атмосферою. Підсумковий урок

Опрацювати параграф 35

Урок узагальнення

1. Поясніть значення атмосфери для життя на Землі.

2. У 1774 році французький учений Антуан Лавуазье досліджував основні частини повітря і встановив, що до його складу входять різні гази. Назвіть гази, які входять до складу атмосфери. Які з них необхідні для рослин і тварин?

3. Чим можна пояснити наявність домішок у повітрі? Якої шкоди вони завдають організмам?

4. Як підтримується постійний склад атмосфери? Наведіть приклади.

5. Поясніть, як нагрівання поверхні Землі залежить від кута падіння сонячних променів.

6. На вершині гори заввишки 3 км термометр показав температуру 0 °С. Яка температура буде біля підніжжя гори?

7. Визначте відносну вологість повітря, якщо при температурі +12 °С в 1 м3 цього повітря міститься 1 г водяної пари.

8. Визначте атмосферний тиск на вершині горба висотою 60 м, якщо біля його підніжжя він становить 750 мм рт. ст.

9. Поясніть, чому висота стовпчика ртуті в барометрі зменшується при підйомі й збільшується при опусканні.

10. Чому в боротьбі за чистоту повітря повинні брати участь усі країни світу?

11. Чому ластівки літають низько перед приходом похмурої погоди? Наведіть власні прикмети зміни погоди.

12. Під час прогнозу погоди ви почули, що вологість повітря становить 90 %. Що означає цей факт? Яка ваша реакція на таке повідомлення?

13. Назвіть основні правила поведінки під час грози.

14. Який із шарів атмосфери безпосередньо впливає на життя людей?

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 35. кого не було на уроці - виконати контрольну роботу (дивись вище). Письмово у зошиті. Повторити матеріал



ІІ СЕМЕСТР 2023-2024 н.р.

 Шановні учні ! Починаємо з Вами заняття в другому семестрі. сподіваюся на Вашу плідну та сумлінну працю,  бо результатом буде Ваша річна оцінка.  Не забуваємо, вчасно виконуємо домашні завдання та надсилаємо до класруму. 

УСІ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ 

УРОКИ  31 - 32

10.01.2024 р.

Тема уроку: ГІДРОСФЕРА. Світовий океан

Опрацювати параграф 36

Переглянути відеоурок : https://www.youtube.com/watch?v=MSUXkHRlCno

Мал. 1. Склад гідросфери

Мал. 4. Світовий океан

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 36. Завдання після параграфу 1,2,4,5,6 - письмово. Завдання 3 -усно



УРОКИ  33 - 34

17.01.2024 р.

Тема уроку: Чи рухається вода у світовому океані та які її властивості

Опрацювати параграф 37

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 37. 


Складіть опис течії Гольфстрім та Лабрадорської за планом (використовуйте атлас):

  • 1. Тепла течія чи холодна.
  • 2. У якому океані знаходиться.
  • 3. У якому напрямку рухається.
  • 4. Поблизу берегів яких материків протікає.
Завдання після параграфу 1,2,3,5 - письмово у зошиті

Тема уроку: На що багатий світовий океан

Опрацювати параграф 38


Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 38. 


Розподіліть мешканців океану на планктон, нектон і бентос: риби, черепахи, молюски, медузи, кальмари, китоподібні, рачки, креветки, дельфіни, тюлені, корали, губки, морські зірки.

Заповніть таблицю в зошиті.

Планктон

Нектон

Бентос

Мал. 2 виконати у зошиті у вигляді таблиці (малювати малюнки не треба)

Завдання після параграфу 5 - письмово у зошиті

УРОКИ  35 - 36

24.01.2024 р.

Тема уроку: Що ми знаємо про життя річок

Опрацювати параграф 39

Мал. 1. Води суходолу


Мал. 2. Будова річки

Домашнє завдання:  
Опрацювати параграф 39. мал. 2 - виконати у зошиті.
Розгляньте таблицю і встановіть відповідність між елементами будови річки та визначеннями. Записати у зошит.

Визначення

Елементи будови річки

А Басейн річки

1. Місце, де річка впадає в іншу річку, море чи океан

Б Вододіл

2. Місце, де починається річка

В Витік

3. Головна річка разом із притоками

Г Річкова система

4. Площа, з якої річка разом із притоками збирає свої води

Д Гирло

5. Межа між річковими басейнами

Е Річкова долина

6. Заглибина в рельєфі, на дні якої розташоване річище


Працюємо з картою. На карті показати річки: Дніпро, Дунай, Ганг, Ніл, Амазонка. Завдання після параграфу 1,2,6 - письмово у зошиті


Тема уроку: Чи працюють і чим живляться річки

Опрацювати параграф 40

Мал. 1. Живлення річок

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 40. Знайдіть на фізичній карті півкуль водоспади Анхель та Ніагарський. Використовуючи різні джерела інформації, складіть про один із них цікаве повідомлення та презентуйте в класі.


УРОКИ  37 - 38

31.01.2024 р.

Тема уроку: Як утворюється озеро

Опрацювати параграф 41

Мал. 1. Види озер за походженням та водним режимом

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 41, завдання після параграфу 1-5 - письмово у зошиті


УРОКИ  39 - 40

07.02.2024 р.

Тема уроку: Як утворюються болота

Опрацювати параграф 43. Як утворюються болота

Утворення болота

Мал. 1. Утворення болота


Мал. 2. Класифікація боліт

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 43, завдання після параграфу 1-3 - письмово у зошиті


Накресліть у зошиті таблицю та доповніть її:


Види боліт

Чим живляться

Рослинність

Де поширені

Верхові

Бідна рослинність (мохи, пухівка, журавлина)

Низинні

Багата рослинність (осока, очерет, хвощі, плауни, вільха)


УРОКИ  41 - 42

15.02.2024 р.

Тема уроку: Які водойми створила людина? Льодовики та багаторічна мерзлота

Опрацювати параграф 44

Мал. 3. Висота снігової лінії


Знайдіть на фізичній карті півкуль Суецький та Панамський канали, доберіть про них інформацію в інтернеті та заповніть таблицю:

Назва каналу

Які материки розділяє

Які океани і моря сполучає

Рік створення

Протяжність

Панамський

Суецький

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 44, заповнити таблицю з параграфу, завдання після параграфу 1,2,3,4,5 - письмово у зошиті


УРОКИ  43 - 44

21.02.2024 р.

Тема уроку: Які особливості підземних вод

Опрацювати параграф 45


Мал. 2. Схема залягання підземних вод

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 45, виконати мал. 2 у зошиті, завдання після параграфу 1,2,3,4 - письмово у зошиті


УРОКИ  45 - 46

28.02.2024 р.

Тема уроку: Як людина взаємодіє з гідросферою

Опрацювати параграф 47

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 47, підготувати доповідь на тему (оберіть будь-яку з перелічених):

1. Яке значення води для всього живого?

2. Як людина використовує води гідросфери?

3. Назвіть відомі вам види забруднень гідросфери.

4. Які заходи щодо порятунку гідросфери може проводити кожна людина?


УРОКИ  47 - 48

06.03.2024 р.

Тема уроку: Біосфера

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК

Опрацювати параграф 48. Уважно прочитати! Пересказати!

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 48, мал. 3 - виконати у зошиті, завдання після параграфу 1,4 - письмово у зошиті


УРОКИ  49 - 50

13.03.2024 р.

Тема уроку: На які біологічні ресурси багата Земля

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК

Опрацювати параграф 49.

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 49, завдання після параграфу 1,2,3,4 - письмово у зошиті. 


УРОКИ  51 - 52

20.03.2024 р.

Тема уроку: Чому грунт називають особливим природним тілом


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК https://www.youtube.com/watch?v=tUk1KMCAOxg
Опрацювати параграф 50

Мал. 1. Ґрунтотвірні чинники


Мал. 2. Етапи формування ґрунту: 1 - поверхневий; 2 - перехідний; 3 - підґрунтовий

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 50, завдання після параграфу 1,2,3,4,5 - письмово у зошиті. 


УРОКИ  53 - 54

03.04.2024 р.

Тема уроку: У чому проявляється різноманітність природних комплексів



ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК https://www.youtube.com/watch?v=XakMx2YiEeI

Опрацювати параграф 51

Мал. 1. Взаємозв’язок компонентів природи

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 51, завдання після параграфу 1,2,3 - письмово у зошиті. У 2 та 3 завданні привести по 3 приклади


УРОКИ  55 - 56

10.04.2024 р.

Тема уроку: Що таке географічна оболонка?


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК https://www.youtube.com/watch?v=-3OgwKN_XAY

Опрацювати параграф 52


Географічна оболонка - це цілісна оболонка Землі, що охоплює нижню частину атмосфери, верхню частину літосфери, усю гідросферу й біосферу.

Географічна оболонка не має чітко визначених меж, оскільки взаємодія різних компонентів у різних частинах нашої планети неоднакова. У ній відбувається кругообіг води, утворюються осадові гірські породи, ґрунти, формується рослинний і тваринний світ. Саме в межах географічної оболонки зародилось і розвинулося життя на Землі, найактивніше змінюється її зовнішній вигляд.

Потужність географічної оболонки від її нижньої межі (у надрах літосфери) до верхньої (в атмосфері) не перевищує 55 км.

Головною рушійною силою - «двигуном» усіх процесів у географічній оболонці є сонячна енергія.

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 52, Намалюйте схему: «Склад географічної оболонки». Повторити поняття "Широтна зональність" та "вертикальна поясність".

Складіть логічну схему взаємозв’язків у оболонках Землі (одну пару за вибором):

  • Літосфера-атмосфера;
  • Літосфера-гідросфера;
  • Літосфера-біосфера;
  • Атмосфера-гідросфера;
  • Атмосфера-біосфера;
  • Гідросфера-біосфера.


УРОКИ  57 - 58

17.04.2024 р.

Тема уроку: Природні комплекси


ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК https://www.youtube.com/watch?v=H9Jm2V20uAM

Опрацювати параграф 53


Мал. 2. Природні зони світу

Мал. 4. Зміна рослинності з висотою

Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 53, напишіть по два приклади рослин та два приклади тварин, які є типовими для кожної природної зони


УРОКИ  59 - 60

24.04.2024 р.

Тема уроку: Чим цікаве природне середовище?


Домашнє завдання:  повторити параграфи 48-53


УРОКИ  61 - 62

01.05.2024 р.

Тематичне оцінювання з теми: "Біосфера . Природні комплекси"

Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3226489

Домашнє завдання: повторити параграфи 48-53.

УРОКИ  63 - 64

08.05.2024 р.

Тема уроку: "АНТРОПОСФЕРА"

Антропосфера (ноосфера) (від гр. anthropos - «людина» ) - це сфера життєдіяльності людини. Сам цей термін відображає ідею розвитку Землі та життя на ній.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 57. 

УРОКИ  65 - 66

15.05.2024 р.

Підготовка до контрольної роботи


Домашнє завдання: повторити параграфи 1- 57. 












    2022-2023 навчальний рік

Усіх вітаю з початком нового навчального року! Нехай будуть підвладні всі шкільні та життєві завдання, а допитливість і захопленість ведуть вас до нових радісних відкриттів. Бажаю цікавих уроків, відмінних оцінок і великих перемог.


Шановні здобувачі!  Навчатися ми з вами будемо в синхронному та асинхронному режимі. Отже, коли я буду викладати завдання на блозі - це буде асинхронний режим. Коли буду вести заняття у зумі - це буде синхронний режим. Уважно читайте та дивіться матеріал до уроків та виконуйте всі завдання.  

В нас з вами все вийде! Ви в мене найкращі!!!!!!!!

Для того, щоб вам було легше  працювати - завантажте підручник (посилання дивись далі) 

ПІДРУЧНИК ДЛЯ РОБОТИ

 (ЗАВАНТАЖИТИ)

https://pidruchnyk.com.ua/527-geografiya-boyko-6-klas-2014.html

Географія (Бойко, Міхелі) 6 клас 2014







УРОК 1

Тема уроку: Вступ. Географія як наука про Землю, її природу, населення та його господарську діяльність, про взаємодію природи і людства.

Значення географічних знань та умінь для життєдіяльності людини.

Основні друковані та електронні джерела географічної інформації, їх значення

Хід уроку:

1. Підписати зошити

2. Опрацювати §1

3. Аудіо урок Що вивчає географія §1 https://youtu.be/ox9npnkSNrg

Відео урок Вступ. Що вивчає наука географія https://youtu.be/73aOL12aKjA

Відео урок. Вступ. Географія – наука про Землю https://youtu.be/ZaS-wviUQZw

Анімаційне відео Вступ. Що вивчає географія https://youtu.be/15LTUjWxdGE

Домашнє завдання: с. 6-7 підручника - прочитати.  Параграф 1 - опрацювати.  Виконати завдання 5 (заповнити таблицю) після параграфу - письмово у зошиті.


УРОК 2

Тема уроку: Методи географічних досліджень. Особливості організації власних географічних спостережень

Хід уроку:

1. Опрацювати §2 
2. Аудіо урок. Географічні дослідження §2 https://youtu.be/mWdYHDFM78c
3. Дослідження 1. Спостереження за змінами у природі.
4. Відео урок.  Методи географічних досліджень https://youtu.be/g35LJBIxoAg

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 2, записати у зошиті, які бувають основні види досліджень, виписати у зошит умовні позначення для метеорологічних досліджень (с.14), зробити календар погоди за вересень (таблиця 2 на с. 15). Можна робити у зошиті з 08.09 по 30.09, таблиця 2 на с. 15

УРОК 3

Тема уроку: Уявлення про Землю у давнину

Уявлення про форму Землі. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птолемея. 

Хід уроку:

Опрацювати §3

Аудіо урок Уявлення про Землю в давні часи §3 https://youtu.be/0L9HeW8opmM

Відео урок Уявлення про Землю в давнину https://youtu.be/7XXL7DIYPfs

Відео урок Уявлення про Землю в давнину https://youtu.be/DiyjRNloorY

Анімаційне відео Дослідження в давнину https://youtu.be/iPyBDXmfXU

Відео ролик Уявлення про Землю в давнину (без  коментарів, але гарні ілюстрації та музика)                           https://youtu.be/CL5XoF7gTj

Домашнє завдання:  опрацювати параграф 3, відповісти на запитання після параграфу (усно), пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6199514

 

УРОК 4  - 15.09.2022р.

УРОК 5 - 20.09.2022р.

Тема уроку: Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі.

Плавання вікінгів. Подорожі Марко Поло. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття Америки Христофором Колумбом. Перше навколосвітнє плавання під керівництвом Фернана Магеллана. 

Хід уроку:

Опрацювати §4-5

Аудіо урок Пізнання нових земель §4 https://youtu.be/lJeUunLZMVM

Аудіо урок Великі географічні відкриття §5 https://youtu.be/s-rdpsXlaI4

Відео урок. Відкриття нових земель . Плавання вікінгів. Подорожі Марко Поло. https://youtu.be/CKeXtjJ7I4o

Відео урок Великі географічні відкриття. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття Америки. Навколосвітнє плавання. https://youtu.be/eCnoWcXBFes

Анімаційне відео Відкриття Америки https://youtu.be/912HjmTFUgcВідео Одна історія Як Колумбу вдалося відкрити новий світ https://youtu.be/8_xsXvMQ1Q0


Домашнє завдання: опрацювати параграфи 4-5.  Уважно переглянути усі відеоуроки. Дуже цікаво!!!!! Відповісти на запитання після параграфів  - усно. За бажанням можна зробити проект про одно з великіх відкриттів, сфотографувати, надіслати на класрум

УВАГА!!!
УСІ ВИКОНАНІ ПИСЬМОВІ  ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 


 7n7yi4n

УРОК 6 - 22.09.2022р.

Тема уроку: Відкриття Австралії і Антарктиди

Хід уроку:

Опрацювати §6

Аудіо урок Навколосвітні експедиції §6 https://youtu.be/PqmlsICfjdY

Відео урок. Навколосвітні подорожі Відкриття Австралії та Антарктидиhttps://youtu.be/bQS2wdtpu9M

Анімаційне відео. Кругосвітні подорожі та відкриття Нового та Новітнього часу.https://youtu.be/eOOvzNpdxlA

Домашнє завдання: опрацювати §6, завдання після параграфу 1-4 -письмово у зошиті

 

УРОК 7 - 27.09.2022р.

 Сьогодні  ми з вами працюємо на блозі. Це - остання тема, що стосується географічних відкриттів. 

На наступному уроці в нас з вами буде підсумковий урок!!!!! Буду опитувати усно!!!!  Готуємося за параграфами 3- 7. Повторюємо!!!! Усі  письмові завдання виконати та надіслати на класрум. 

Хто хоче оцінку вище, може підготувати проект по одному з відкриттів і надіслати мені на класрум.


Тема уроку: Сучасні географічні відкриття

Хід уроку:

Опрацювати §7
Сучасні дослідження. Дослідження Землі у ХХ та на початку ХХІ ст. 

Аудіо урок Сучасні географічні дослідження https://youtu.be/mhI4EXhfnsk
Відео урок Сучасні географічні дослідження https://youtu.be/nMd4qj-G5i4

Домашнє завдання: опрацювати параграф 7.  Уважно переглянути відеоуроки.
на с. 37 відповісти на питання для самоконтролю. Усно!!!! Буду питати!!!!

УРОК 8 - 29.09.2022р.

Тематичне оцінювання з теми "Розвиток географічних знань проЗемлю"

Домашнє завдання: пройти тест за посиланням: 


УРОК 9 - 04.10.2022р.

Тема уроку: "Орієнтування на місцевості Способи орієнтування на місцевості. Визначення напрямків на місцевості"

Опрацювати §8

Аудіо урок Способи орієнтуватися на місцевості §8  https://youtu.be/w17xB0CGxDU

Відео урок Способи орієнтування на місцевості https://youtu.be/sgnYergj8GI

Способи орієнтування на місцевості. Компас  https://youtu.be/rYNo7Iyno7w

 

Інтерактивна вправа. Сторони горизонту https://learningapps.org/12789780

Домашнє завдання: опрацювати параграф 8, мал. 27 на с. 39 - у зошиті, завдання 1, 2, 3 - після параграфу - усно.


УРОК 10 - 06.10.2022р.

Тема уроку: "Поняття про азимут"

Опрацювати § 9

Аудіо урок.  https://youtu.be/hGppxLal4Do

Відео урок.  https://youtu.be/fKTjuA8w00g

Відео ролик.  Азимут https://youtu.be/OqfczanQifs

Відео урок.  Уявлення про азимут https://youtu.be/URA4AO1np6c

Інтерактивна вправа.  Компас https://learningapps.org/12545868


 Домашнє завдання: опрацювати параграф 9, завдання 1 - усно, завдання 4 -  письмово, завдання "попрацюємо в групі" на с. 44 - письмово


                                                               

                                                                 УРОК 11 - 12.10.2022р.

Тема уроку: Особливості та відмінності зображення земної поверхні на глобусі, аерофотознімках, космічних знімках, планах, картах.

Опрацювати §10            

Аудіо урок: Способи зображення земної поверхні §10 https://youtu.be/m31dArubymk

Відео урок: Особливості зображення земної поверхні на голобусі та карті https://youtu.be/1ofelbgYWD4

 Домашнє завдання: Опрацювати параграф 10, виписати визначення "глобус",намалювати малюнок Землі, підписати екватор, північну та південну півкулі, північний та південний полюси.


УРОК 12 - 13.10.2022р.

Тема уроку: "Масштаб"

Опрацювати § 11

Розв'язання задач з масштабом

Аудіо урок: Масштаб §11 https://youtu.be/Un0j6p4Cjeo

Відео урок: Масштаб та його види https://youtu.be/_oPvvs2NCok  

Відео урок: Масштаб https://youtu.be/0zmEE2VsApk

 Домашнє завдання: Опрацювати параграф 11, завдання 1, 2, 3, 4 - письмово у зошиті. Підготуватися до практичної роботи


УРОК 13 - 18.10.2022р.

Практична робота № 1 з теми "Масштаб"

Опрацювати § 11

Розв'язання задач з масштабом

Практична робота № 1 на с. 50.

Домашнє завдання: Повторити  параграф 11. Довиконувати  УСІ!!! домашні завдання


УВАГА!!!
УСІ ВИКОНАНІ ПИСЬМОВІ  ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 


 7n7yi4n


УРОК 14 - 21.10.2022р.

" План. Читання плану місцевості. Умовні позначення"

Опрацювати § 12,13

Аудіо урок.  Складання плану місцевості §13  https://youtu.be/Dn5lvjsvwks

 Аудіо урок. План §12  https://youtu.be/ZHhR5tsJAy8

Відео урок План та його основні ознаки https://youtu.be/10o36x4MXU4

 Відео урок Читання плану. Складання плану https://youtu.be/rY4vmwtuyc4

Інтерактивна вправа План місцевості https://learningapps.org/3981606

Інтерактивна вправа Легенди (умовні знаки) https://learningapps.org/1859333

Інтерактивна вправа Умовні знаки https://learningapps.org/3778942

Домашнє завдання: опрацювати параграфи 12,13, виконати інтерактивні вправи на блозі, виконати план нашої школи з умовними знаками.


УВАГА!!!
УСІ ВИКОНАНІ ПИСЬМОВІ  ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 


 7n7yi4n


УРОК 15 - 01.11.2022р.

" ГЕОГРАФІЧНА КАРТА"

Опрацювати параграф 14.

Аудіо урок Географічна карта §14 https://youtu.be/_1hRFAfTAu8

Відео урок. Географічні карти https://youtu.be/pkCDPVt5tw8

Виписати у зошит, що таке географічна карта, що таке легенда карти

Домашнє завдання: опрацювати параграфи 14, виконати вправи 1,2,4 після параграфу - письмово у зошиті. Завдання як завжди надсилаємо на класрум



УРОК 16 - 03.11.2022р.

" ВИДИ ГЕОГРАФІЧНИХ КАРТ"

Опрацювати параграф 15

Аудіо урок §15 Види географічних карт https://youtu.be/Y44R9477xsw

Відео урок. Масштаб карти. Географічні атласи. https://youtu.be/EJ-w2xk6EOE

Домашнє завдання: опрацювати параграф 15, виконати вправи 1,2,4 після параграфу - письмово у зошиті. 
Практична робота на с. 62. завдання 5, 6 - письмово у зошиті.
 Завдання як завжди надсилаємо на класрум

УРОК 17 - 07.11.2022р.

" ГРАДУСНА СІТКА НА ГЛОБУСІ Й ГЕОГРАФІЧНІЙ КАРТІ"

Опрацювати параграф 16

Аудіо урок §16 Градусна сітка §16 https://youtu.be/sRZ8sh3XvWs

Відео урок.  Градусна сітка https://youtu.be/NYpSaA-Msl4

Градусна сітка на глобусі і карті https://youtu.be/rOqTNzz9JrA

Домашнє завдання: опрацювати параграф 16, завдання 1, 2  - письмово у зошиті, мал. 52,53,54 на с. 64 - намалювати у зошиті.



УРОК 18 - 10.11.2022р.

" ГЕОГРАФІЧНІ КООРДИНАТИ"

Опрацювати параграф 17

Аудіо урок.  Географічні координати §17 https://youtu.be/rTrzha1iRU0

Відео урок. Правила відліку географічної широти https://youtu.be/dAxrqhlj6KA

Відео урок.  Правила відліку географічної довготи https://youtu.be/0pyaYa042mM

Відео урок.  Географічні координати https://youtu.be/jfGXfNyQGXU

Відео урок.  Визначення географічних координат https://youtu.be/lKEgkop1ni4

 Інтерактивна вправа. Географічні координати https://learningapps.org/3745756

Інтерактивна вправа.  Визначення географічних координат https://learningapps.org/8039246

Інтерактивна вправа.  Відшукай координати https://learningapps.org/15086333


Домашнє завдання: опрацювати параграф 17, завдання 1, 2, 6, 8, 10  - письмово у зошиті


УРОК 19 - 15.11.2022р.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2 "ГЕОГРАФІЧНІ КООРДИНАТИ"
Для тих, кого не було на уроці, виконати практичну роботу на с. 68. Результати надіслати на класрум.
Домашнє завдання: Підготуватися до тематичного оціювання, опрацювати питання на с. 69 (усно)!!!! Повторити параграфи 8-17


УРОК 20 - 17.11.2022р.

УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ "ЗЕМЛЯ НА ПЛАНЕТІ ТА КАРТІ"


Домашнє завдання:
Перевірити наявність усіх домашніх завдань, надіслати, хто що ще не виконав, повторити параграфи 8 - 17.
1. ПЕРЕРОБИТИ ПРАКТИЧНУ РОБОТУ 2!!!!!! ПРАВИЛЬНО ВКАЗАТИ КООРДИНАТИ!!!!!  ЩЕ РАЗ ПЕРЕДИВИТИСЯ ВІДЕОУРОК:

 2. Пройти ТЕМАТИЧНИЙ ТЕСТ тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7661450


УРОК - 21.11.2022р.

"ВНУТРІШНЯ БУДОВА ЗЕМЛІ"

Опрацювати §18

 Записати у зошиті, що таке ядро, мантія, астеносфера, земна кора, літосфера.

Аудіо урок §18 Внутрішня будова землі §18 https://youtu.be/nAWFo6HBewk

Відео урок.  Літосфера Внутрішня будова Землі https://youtu.be/DMLZiwaJV8M

 Відео урок.  Внутрішня будова Землі https://youtu.be/iaCDzRiok7k


Домашнє завдання: опрацювати параграф 18, мал. 58 на с. 71 - виконати у зошиті, завдання 1,2,3,5 -письмово у зошиті.


УРОК - 24.11.2022р.

"ЛІТОСФЕРНІ ПЛИТИ"


Опрацювати §19

Аудіо урок §19 Літосферні плити.https://youtu.be/A8pMiXhO444

Відео урок.  Літосферні плити https://youtu.be/tOc60eNkZ6w

Мультфільм :https://www.youtube.com/watch?v=WAVwHDWBEKE&list=RDCMUCBZszkQvJUqAh9FmlETPEJQ&start_radio=1&t=16s

Відео:https://www.youtube.com/watch?v=6k5SMD85-Ds


Домашнє завдання: опрацювати параграф 19, записати 7 основних літосферних плит,  мал. 62 на с. 75 - виконати у зошиті, завдання 1,2,3, 4 -письмово у зошиті.



УРОК - 28.11.2022р.

"ЗЕМЛЕТРУСИ"

Опрацювати § 20

Аудіо урок §20 Землетруси.https://youtu.be/ZscKYcWtT50

Відео урок Землетруси https://youtu.be/iNZILzdzbaQ

! Чому відбуваються землетруси https://youtu.be/Zba_oQOGECM

Домашнє завдання: опрацювати параграф 20, завдання 1,2,3 - усно,  4,5,6,7  -письмово у зошиті.



УРОК - 01.12.2022р.

"ВУЛКАНИ. ГЕЙЗЕРИ"

Опрацювати § 21

Аудіо урок§21 Вулканізм і вулкани. Гейзери.https://youtu.be/AVfMid5qJVw

Відео урок . Вулканізм, вулкани та гейзери https://youtu.be/xx1NV92eQIQ

Гейзери – небезпека https://youtu.be/_IWn9clvfGM

Як відбувається виверження вулканів в різних країнах https://youtu.be/vaLlrXkcWNI

Що ми знаємо про вулкани https://youtu.be/djU1xedNgxY

Супервулкани – загроза для світу https://youtu.be/SzvzKEc75Lk


Домашнє завдання: опрацювати параграф 21, мал. 69 на с. 82 - письмово у зошиті,  завдання 1,2,3 - усно,  4,5,6,7  -письмово у зошиті.



УРОК - 06.12.2022р.

"ЗОВНІШНІ ПРОЦЕСИ, ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ ЗЕМНУ КОРУ"

Опрацювати § 22

Аудіо урок §22 Зовнішні процеси, що змінюють земну кору.https://youtu.be/MNJD5KeV-os

Відео урок Зовнішні процеси, що зумовлюють зміни земної поверхні https://youtu.be/sAYhal1Ibz0

Відео урок Зовнішні процеси, що зумовлюють зміну земної поверхні https://youtu.be/y0yZZ6dE7SM


Зовнішні процеси
https://youtu.be/7ol5tZE31lY

Домашнє завдання: опрацювати параграф 22, виписати у зошит основні терміни і іх позначення з тексту параграфу, ЗНАТИ ЦІ ВИЗНАЧЕННЯ!!!; завдання 3, 4 - письмово у зошиті.


УРОК - 08.12.2022р.

"АБСОЛЮТНА ТА ВІДНОСНА ВИСОТИ МІСЦЕВОСТІ"

Опрацювати § 24

Виписати  у зошит, що таке абсолютна та відносна висота, горизонталі, бергштрих.

Аудіо урок§24 Абсолютна і відносна висота місцевості.https://youtu.be/YXEfd6eeYBg

Відео урок Абсолютна і відносна висота https://youtu.be/VF6zTkx1GCg

Абсолютна та відносна висота https://youtu.be/XY01o_ZXPDA


Домашнє завдання: опрацювати параграф 24, терміни - вивчити, виконати практичну роботу № 4 після параграфу на с. 97 - письмово у зошиті.



УРОК - 13.12.2022р.

"ПОРОДИ, ЩО СКЛАДАЮТЬ ЗЕМНУ КОРУ"

Опрацювати § 23

Аудіо урок §23 Породи, що складають земну кору.https://youtu.be/TNUsLM1fACU

Відеоурок. Мінерали. Гірські породи. Корисні копалини https://youtu.be/z0T-k2zSXKQ

Утворення гірських порід https://youtu.be/WZDzTc1hHik


Домашнє завдання: опрацювати параграф 23,  виконати мал. 86 на с. 92 (підписати малюнок),  завдання 2,3,4,5 - письмово у зошиті.


УРОК - 15.12.2022р.

"РЕЛЬЄФ.  РІВНИНИ"

Опрацювати § 25

Аудіо урок §25 Рівнини.https://youtu.be/liY47Gmf-g4

ВШО https://youtu.be/4DUYZo6YajI

Відео урок Основні форми рельєфу. Рівнини https://youtu.be/Q169Ja5KT4I

Домашнє завдання: опрацювати параграф 25, завдання 1,2,3,4,6 - письмово у зошиті


УРОК - 20.12.2022р.

"Гори"

Опрацювати § 26

Аудіо урок §26 Гори.https://youtu.be/lw44dgOS8eI

Відео урок Основні форми рельєфу. Гори https://youtu.be/_dfVkpty1TE

 Відео урок Гори https://youtu.be/z37DnkhO718

Інтерактивна гра Гірські хребти https://online.seterra.com/uk/vgp/3131

Інтерактивна гра Гори і вулкани https://online.seterra.com/uk/vgp/3047

Основні форми рельєфу. Гори  https://youtu.be/PqJKC-95YHM


Домашнє завдання: опрацювати параграф 26, мал. 103 нас. 103 - виконати у зошиті, пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9985883


УРОК - 22.12.2022р.
"Рельєф дна океану. Серединно-океанічні хребти – найвищі і найдовші гори Світового океану"

Опрацювати §27

Аудіо урок §27 Рельєф дна океану.https://youtu.be/88XhygGE_Vc

Відео урок  https://www.youtube.com 28/watch?app=desktop&v=0nO5t2PiEXk

Домашнє завдання: опрацювати параграф 27, самостійно за канікули опрацювати параграф 28

 


ІІ СЕМЕСТР 2022-2023 н.р.

 Шановні учні ! Починаємо з Вами заняття в другому семестрі. сподіваюся на Вашу плідну та сумлінну працю,  бо результатом буде Ваша річна оцінка.  Не забуваємо, вчасно виконуємо домашні завдання та надсилаємо до класруму. 

УСІ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ ФОТОГРАФУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ НА КЛАСРУМ ЗА ПОСИЛАННЯМ:

https://classroom.google.com/c/NTQ4NTMxODYxNzkx?hl=ru&cjc=7n7yi4n 

7n7yi4n


УРОК - 31.01.2023р.

"БУДОВА АТМОСФЕРИ"

Опрацювати § 29

Аудіо урок §29 Будова атмосфери.https://youtu.be/jQkxs3bCdw4

Будова атмосфери https://youtu.be/QJFcl_pfwpI

Відео урок. Будова атмосфери. Властивості повітря https://youtu.be/CTfmjIyX_qM


Домашнє завдання: опрацювати параграф 29, завдання після параграфу 2,3,5,6 - письмово у зошиті.


УРОК - 02.02.2023р.

"Добовий хід температури повітря"

Опрацювати § 30

Аудіо урок. Добовий хід температури повітря.https://youtu.be/S6maYdRBEv4

ВШО Температура повітря https://youtu.be/E5WzkYU5pl4

Відео урок. Добовий хід температури https://youtu.be/slRqv38Zp74


Домашнє завдання: опрацювати параграф 30, завдання після параграфу 2,3 - письмово у зошиті. Практична робота 5 на с. 122, завдання 1, 2 - письмово у зошиті


УРОК - 07.02.2023р.

"Річний хід температури повітря"

Опрацювати § 31

Аудіо урок §31 Річний хід температури повітря.https://youtu.be/88TAD0Ia7Ek

Відео урок. Річний хід температури https://youtu.be/-IbgY4QP778

 ВШО Температура повітря https://youtu.be/E5WzkYU5pl4

Інтерактивні вправи . Будова атмосфери. Властивості повітря. https://learningapps.org/6399643


Домашнє завдання: опрацювати параграф 31, завдання після параграфу 1,2 - письмово у зошиті. Практична робота 6 на с. 125, завдання 1 - побудувати графік у зошиті, розрахувати середньорічну температуру та річну амплітуду


УРОК - 09.02.2023р.

"Теплові пояси Землі"

Опрацювати § 32

Аудіо урок §32 Освітлення й теплові пояси землі.https://youtu.be/sg8ECQ9NhlA

Відео урок Теплові пояси https://youtu.be/RB-6McbPtc8

Відео урок Теплові пояси (природознавство. 4 клас) https://youtu.be/qcFDAmJT3E4


Домашнє завдання: опрацювати параграф 32,  виписати  зі с. 129, що таке полярні кола, тропіки та теплові пояси (хто був на уроці - випишіть тілько що таке теплові пояси). Завдання після параграфу 1 - усно, 2, 3,4- письмово у зошиті, малюнок теплових поясів намалювати у зошиті!!!!


УРОК - 14.02.2023р.

"Атмосферний тиск"

Опрацювати § 33

Аудіо урок §33 Атмосферний тиск.https://youtu.be/4L5CYuH0upE

ВШО Атмосферний тиск https://youtu.be/JmoLQbJ-gag

Відео урок Атмосферний тиск https://youtu.be/AWjaCli0Syk

Інтерактивні вправи. Атмосферний тиск https://learningapps.org/4454139

https://learningapps.org/4494021


Домашнє завдання: опрацювати параграф 33,  мал. 139 на с. 132 намалювати та підписати у зошиті. Завдання після параграфу 1,2,4 - письмово у зошиті, практична робота 5  завдання 3,4 на с. 133 - письмово у зошиті


УРОК - 16.02.2023р.

"Вітер"

Опрацювати § 34

Аудіо урок§34 Вітер.https://youtu.be/ugF-ZGPsbE8

ВШО Вітер. https://youtu.be/qAs6N9Xck2s

Відео урок 35 Вітер https://youtu.be/rRddy4HO9ow

Інтерактивні вправи Вітер https://learningapps.org/4494141


Домашнє завдання: опрацювати параграф 34,  мал. 140 на с. 134 намалювати та підписати у зошиті. Завдання після параграфу 1,3,4,5,6 - письмово у зошиті 



УРОК - 21.02.2023р.

"Вологість повітря"

Опрацювати § 35

Аудіо урок §35 Вологість повітря.https://youtu.be/guIZhLlJuTw

Відео урок 36 Вода в атмосфері https://youtu.be/YZKFdvN8T_k

ВШО Вода в атмосфері https://youtu.be/izXyl2kMoWg


Домашнє завдання: опрацювати параграф 35, виписати визначення, що таке відносна та абсолютна вологість повітря, завдання 3 після параграфу письмово у зошиті. Записати у зошиті, які бувають хмари.



УРОК - 23.02.2023р.

"Атмосферні опади"

Опрацювати § 36

Аудіо урок §36 Атмосферні опади https://youtu.be/C2Cytx-I46Y

Відео урок 37 Атмосферні опади https://youtu.be/rLgo-0Z-gBA

ВШО Вода в атмосфері https://youtu.be/izXyl2kMoWg


Домашнє завдання: опрацювати параграф 36,  завдання 1,2,3,4  після параграфу - письмово у зошиті. 



УРОК - 28.02.2023р.

"Погода"

Опрацювати § 37

Аудіо урок §37 Погода.https://youtu.be/kn_K_KRLQms

Відео урок 38 Погода https://youtu.be/9Hsg9F8HVAo

ВШО Погода https://youtu.be/tMp5RHcZEis

Інтерактивні вправи. Елементи погоди та її складові https://learningapps.org/5267074


Домашнє завдання: опрацювати параграф 37,  завдання  2,3,4  після параграфу - письмово у зошиті. 



УРОК - 02.03.2023р.

"Клімат"

Опрацювати § 38

Аудіо урок §38 Клімат.https://youtu.be/vJsb2Lgz1rA

Відео урок  Клімат.  https://www.youtube.com/watch?v=j3urXg-_YLU

Домашнє завдання: опрацювати параграф 38,  виконати мал. 167 і підписати -  у зошиті, завдання  2,4,5  після параграфу - письмово у зошиті. 



УРОК - 06.03.2023р.

"Кліматичні пояси"

Опрацювати § 39

Основні (підписані червоним кольором) та перехідні кліматичні пояси


Мал. 169. Кліматичні пояси



 Аудіо урок §39 Кліматичні пояси.https://youtu.be/3Df3WdTBPQY

Відео урок  Кліматитичні пояси:  https://www.youtube.com/watch?v=j3urXg-_YLU&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=39

ЗНО Кліматичні пояси https://youtu.be/1GeVpbQvmvg

Клімат https://youtu.be/6rSV6CJWrIE

Кліматична діаграма https://youtu.be/0X2YXo2ziDc

Домашнє завдання: опрацювати параграф 39,  виконати малюнок на с. 154 де вказані усі основні й перехідні кліматичні пояси (дивись першу картинку), підписати. Знати усі 13 поясів, повторити параграф 38, основні кліматотворчі чинники, типи клімату.



УРОК - 09.03.2023р.

"Кліматичні пояси (продовження)"

Опрацювати § 39


Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-klimatichni-poyasi-6-klas-7510.html

Домашнє завдання: опрацювавши презентаціі на блозі та параграф 39, виконати характеристики кліматичних поясів світу (за прикладом екваторального та субекваторіального поясів ,як робили на уроці).

Приклад:
 1. Екваторіальний кліматичний пояс  має екваторіальний тип клімату. Клімат жаркий та вологий.
2. Субекваторіальний кліматичний пояс має субекваторіальний тип клімату. Влітку панує екваторіальне повітря, яке приносить жарку й вологу погоду. Взимку надходить сухе тропічне повітря, яке несе суху й жарку погоду. Субекваторіальний пояс формують дві повітряні маси, тропічна та екваторіальна.


УРОК - 14.03.2023р.

"Вплив людини на атмосферу"
Тематичне оцінювання з теми "Атмосфера"

Опрацювати § 40



Домашнє завдання: опрацювати параграф 40, перевірити, чи всі домашні завданяя виконані, надіслати, хто ще що не виконав. пройти контрольний тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2047249


УРОК - 16.03.2023р.

"Світовий океан"

Опрацювати § 41


Гідросфера — це водна оболонка Землі, яку утворюють Світовий океан, води суходолу, вода в атмосфері.

• Світовий океан — неперервний водний простір на поверхні Землі, що охоплює океани і моря та оточує материки й острови.

• Море — це частина океану, що відрізняється від нього за властивостями води, течіями, морськими організмами; розрізняють моря внутрішні й окраїнні.

• Затока — частина океану або моря, яка вдається в суходіл, але має широкий водообмін з океаном.

• Протока — вузька частина водного простору, що сполучає дві сусідні водойми.

• Острови — відносно невеликі ділянки суходолу, з усіх боків оточені водою; за походженням бувають материкові, вулканічні, коралові.


Домашнє завдання: опрацювати параграф 41, виписати у зошит, що таке: гідросфера, світовий океан, море, затока, протока, острови, архипелаг.  Усі ці визначення є на с. 166. На кожне визначення написати по 2-3  приклади.  Практична робота 7 на с. 166 - попрацюватиз картою, вміти показати основні об'єкти.


УРОК - 21.03.2023р.

"Властивості світового океану"

Опрацювати § 42

Переглянути відеурок: https://www.youtube.com/watch?v=KTajSkH51j4

Домашнє завдання: опрацювавши параграф 42, завдання після параграфу "Попрацюйте в групі" - письмово у зошиті. Попрацювати з картою, повторити географічні об'єкти з минулого уроку.


Домашнє завдання: опрацювавши параграф 43, мал. 197 та мал.201 - виконати у зошиті,  завдання після параграфу 1,2,3,4  - письмово у зошиті.



УРОК - 28.03.2023р.

"Течіі"

Опрацювати § 44


Домашнє завдання: опрацювати параграф 44,  попрацювати з картою - виписати у зошит 5 теплих і 5 холодних течій, завдання після параграфу 1,2,3,4  - письмово у зошиті. 


   Урок 30.03.2023р.

Тема уроку: "Життя в морях і океанах"

Опрацювати § 45

Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=UbOhr0KwPYk&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=45

Цікаве відео: https://www.google.com/search?q=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B9+%D0%BC%D0%B8%D1%80+%D0%BE%D0%BA%D0%B5%D0%B0%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9+%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC&rlz=1C1GCEA_enUA932UA932&oq=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%B9+%D0%BC%D0%B8%D1%80+%D0%BE%D0%BA%D0%B5%D0%B0%D0%BD%D0%B0+&aqs=chrome.2.69i57j0i22i30l9.14061j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:3a4cd3c3,vid:kQbowahFnnE

 Домашнє завдання: Опрацювати параграф 45, повторити матеріал


Урок 03.04.2023р.

Тема уроку: "Океан і людина"

Опрацювати § 46

Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=KDQKodrkIkE&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=46

 Домашнє завдання: Опрацювати параграф 46, завдання після параграфу 1,2,3,4  - письмово у зошиті. 

 

Урок 06.04.2023р.

Тема уроку: "Води суші. Річки."

Опрацювати § 47

Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=rGy4hFF4Rr8&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=47


Мал. 210. Розподіл вод суходолу

Мал. 212. Елементи річки та річкової долини


Річка — це природний водний потік, який починається з витоку, тече у виробленому ним самим заглибленні (руслі) й закінчується гирлом.

• Річкову систему утворюють головна річка та її притоки.

• Річковий басейн — територія, з якої річка разом із притоками збирає воду.

• Живлять річки дощові, талі снігові й льодовикові та підземні води.

• Водний режим річки — це регулярні зміни рівня води в ній протягом року.

• Повінь — щорічне збільшення рівня води в річці в одну й ту саму пору року, коли річка затоплює заплаву.

• Межень — найнижчий рівень води в річці.

• Паводок — не регулярне, а раптове підняття рівня води в річці внаслідок сильних дощів або швидкого танення снігу.

 Домашнє завдання: Опрацювати параграф 47, завдання після параграфу - виписати усі визначення на с. 186, мал. 212на с. 184 - письмово у зошиті. 


                                                           Урок 11.04.2023р.


Тема уроку: "Робота річок. Характер річок"

Опрацювати § 48

Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=jQ-lwFwpCQI&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=48

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 48, завдання після параграфу - 1,2,3,4 - письмов у зошиті, завдання 6 - усно


                                                           Урок 13.04.2023р.


Тема уроку: "Озера"

Опрацювати § 49 

Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=kBPVs3VKOXs&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=49

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 49, завдання після параграфу - 1,2,3,4 - письмов у зошиті, виписати види озер та їх приклади.


                                                            Урок 18.04.2023р.


Тема уроку: "Болота"

Опрацювати § 50 

Відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=es3Q76Hfc8s&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=51

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 50, завдання після параграфу - 1,2,3,4 - письмов у зошиті.    


                                                           Урок 20.04.2023р.


Тема уроку: "Штучні водойми"

Опрацювати § 51.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UFvJFeHjlr4&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=51&t=5s

Домашнє завдання: Опрацювати параграф  51,  завдання після параграфу - 1,2,3, 4 на с. 202


                                                       Урок 25.04.2023р.


Тема уроку: "Льодовики"

Опрацювати § 52

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UUvnwRTpXBQ&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=52

Домашнє завдання: Опрацювати параграф  52, завдання 2,4,5,6 на с. 206 - письмов у зошиті. завдання 1, 7 на с. 206 - усно.

 

                                                          Урок 26.04.2023р.


Тема уроку: "Підземні води" Тематичне оцінювання з теми: "Гідросфера"

Опрацювати § 53

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=pyREcQcvE10&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=53&t=15s

Домашнє завдання: Опрацювати параграф  53, завдання 1, 2,4,5,6 на с. 210 - письмово у зошиті, завдання 6 - усно. Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1511542


                                                              Урок 02.05.2023р.


Тема уроку: "Біосфера"

Опрацювати § 54

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=dFvD7XMwadA&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=55

Домашнє завдання: Опрацювати параграф  54, виписати у зошит, що таке рослинність та тваринний світ, завдання 1, 2,3,5, на с. 216 - письмово у зошиті, завдання 5 - усно. 

                                                          Урок 04.05.2023р.


Тема уроку: "Грунти"

Опрацювати § 55

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gFER_Ph8qYc&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=55&t=2s

Домашнє завдання: Опрацювати параграф  55, завдання 2,3,4, 5, на с. 220 - письмово у зошиті.

                                                          


                                                            Урок 09.05.2023р.


Тема уроку: "Природні комплекси"

Опрацювати § 56

Мал. 260. Компоненти природного комплексу

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=luOt6-ZzEIM&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=56

Домашнє завдання: Опрацювати параграф  56, виконати у зошиті схему (мал. 221), завдання 1, 2,3,4, на с. 223 - письмово у зошиті  


                                                        Урок 11.05.2023р.


Тема уроку: "Географічна оболонка"

Опрацювати § 57

Оболонка, в межах якої проникають одна в одну і взаємодіють верхні шари літосфери, нижні шари атмосфери, уся гідросфера й біосфера, називається географічною (мал. 265). Речовини в географічній оболонці перебувають одразу в усіх відомих станах — твердому, рідкому і газуватому, живому і неживому.

Мал. 265. Складові географічної оболонки

  Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=m_-cSnLCHU8&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=58

Домашнє завдання: опрацювати параграф  57, виконати у зошиті схему (мал. 265), завдання "Попрацюємо в групі" на с. 226 - письмово у зошиті


                                                       Урок 15.05.2023р.


Тема уроку: "Природні зони"

Опрацювати § 58

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=pmv5p-qtrVE&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=58

Домашнє завдання: опрацювати параграф  58, охарактеризувати усі природні зони світу за планом:

1. Назва природної  зони

2. Географічне положення.

3. Температура влітку та взимку.

4. Кількість опадів за рік.

5. Грунти.

6. Рослинний світ.

7. Тваринний світ.

                                                         Урок 23.05.2023р.


Тема уроку: "Чисельність та розміщення населення"

Опрацювати § 59

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=p8W363nESLU&list=PLVFVijxNGc4tAaDKyzT0jMhYLCfPaCz7t&index=60

Домашнє завдання: опрацювати параграф  59, пройти підсумковий тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8875111




Немає коментарів:

Дописати коментар